Fredag

Jag skolkade på sätt och vis från idrotten idag, dvs, jag "glömde" kläderna hemma, men jag var fortfarande där och hjälpte till. Jag mådde inte tillräckligt bra för att orka med skolgympa. Dessutom var det ändå en form av hemsk hinderbana med rätt våldsamma stationer. En skolvariant på det gamla programkonceptet "Gladiatorerna". Jag längtade inte direkt efter att få vara med.

Nu efter skolan så har jag suttit vid daton och spelat Flyff och "Children of the Nile" parallellt med att jag fixat med och målat naglarna. Har nu använt produkterna jag fick till födelsedagen av mina kompisar och det gröna nagellacket jag köpte när jag och faster var i stan för någon vecka sedan. Det blev ganska bra, även om det inte är helt perfekt.

Den här helgen ska jag bara vara hemma typ och plugga få hjälp att färga håret av en av mina vänner. See you.

Kram // Charlie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0