Imorrn

Jaha, då fyller man 18 imorrn. Jag vet inte, jag gillar det inte riktigt. Det är inte meningen att jag ska bli äldre. Det är inte meningen att världen ska förändras, att något ska förändras. Varför kan det inte bara stå still? Varför?

Visst, förändringar kan vara bra, men jag har nästan hellre dåligt som jag vet vad det är och som jag är van vid än nytt, hur bra det än är. För jag vet ju inte vad det är eller vilka konsekvenserna kommer att bli. Kan inte tiden stå stilla, bara för en stund?


Kommentarer
Postat av: Soffi

sv: Haha, ja det är säkert manligheten som är problemet :P



Grattis igen! :D <3

2009-03-03 @ 18:48:50
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0