Stress + trött

Jag orkar seriöst inte min jävla matte. Jag önskar den kunde försvinna, eller att jag skulle kunna förstå den. För det gör jag inte. Jag kan räkna några G-tal visst, men vad fan är det egentligen jag gör? Jag vet inte, jag bara använder formlerna och fattar inte ett jota. Jävla skit också.

Sen kom jag på idag såklart att jag skulle ha sms:at till orkestern och sagt att jag inte kommer på den där pisstråkiga skiten på fredag. Det glömde jag ju naturligtvis, och det skulle man ha informerat om förra veckan. Snälla, kan jag slippa orkester den här veckan?

Sen orkar jag seriöst inte den engelska labbrapporten. Jag fattar inte allt, och så fort jag ser den så bara rinner orken iväg och jag känner bara "Nej". Men den måste ju göra. Fasicken också, jag måste bli av med den snart.

VG-uppgiften på hemtentan i svenska är bara störd. Den säger typ emot sig själv och jag fattar inte och orkar inte. MVG-uppgiften kan jag göra, absolut, men VG-uppgiften kan dra dit pepparn växer (närmare bestämt någonstans i närheten av Franska Guyana).

Och ovanpå detta ligger den helatiden närvarande stressen av att jag skulle behöva bry mig om min bf 25 timmar om dygnet, vilket jag långt ifrån vill, orkar eller klarar. Jag tror av någon anledning att han inte kan klara sig själv, fats han mycket väl kan det. Det är så himla jobbigt för det stressar ihjäl mig. Jävla skit helvete (ja pappa, detta är min blogg och jag är irriterad, så nu blir det svärord).

Och sen sover jag såklart ingenting just nu, eller jag somnar iaf efter 11 på kvällarna och går upp vid 6. Jag behöver seriöst mer sömn än mindre än 7 timmar.


Positivt: Faster kommer imorgon.

Om ni ursäktar så ska jag nu börja gråta igen pga av överdrivet uppförsorad stress till följd av trötthet.

Kommentarer
Postat av: Pa

hhhhmmmmmmmm......... ;) /Pa

2009-03-10 @ 23:34:21
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Soffi

sv: Tack Charlie <3



Du klarar det här! Positiva tankar skickas nu!

2009-03-11 @ 19:45:45
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0