Avgörande

Cherry, Plum och Apple. Det andra bäret får bli Current, för jag kan inte hitta något annat som uppfyller kraven. Det gör visserligen inte Current heller, men alla andra bär slutar på engelska på "berry", så det får helt enkelt bli Current iaf. Däremot en tredje frukt är lite svårare. Mlölis gav mig några förslag, så nu måste jag bestämma mig för något av dem, för de var faktiskt bra.

De jag tänker välja mellan är: Melon, lime, lemon eller kiwi.

Jag lutar åt Melon, men det vore ändå intressant att få höra "folkets" oppinion. :P


Kommentarer
Postat av: Emi

Jag tycker att melon låter bra!!! watermelon! <3

2009-05-28 @ 22:15:11
URL: http://emiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0