Dansshow och Sherlock Holmes

Idag har jag fotat klart till min mall av min slutuppgift i bild, läst, köpt presenter och varit med Emi och S och kollat på Mlölis bär hon dansade. Hon var jättebra! :D (och resten av showen också, men iaf). Jag hade roligt och klädde upp mig inför detta, så jag hade högklackat, leggings, nya gröna klänningen, armband, röda väskan (<3) och min hatt. <3 <3 <3
   Har spelat ett av Sherlock Holmes-spelen idag (tre i paketet). Det är lite läskigt, och jag har fastnat (:P), men det är roligt ändå. :D

Nu ska jag duka av efter middagen (gud vad sent det blev idag :/) och lägga mig och läsa och sova. :D Ska på konfirmation imorron.

Kommentarer
Postat av: Teo

kolla så duktig hon är som spelar x'D spela guilty gear någon gång kanske?? x'D du borde prova >w> eller iallafall spela mer GH xD

2009-05-09 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0