FBD igen

Fruit and Berry Distortion "innehåller" än så länge Cherry, Plum och Apple. Jag behöver en frukt och ett bär till, men jag vet inte vad jag ska välja, och jag har några vilkor:

  • Orden måste vara korta; max två stavelser. De måste passa med de tre första.
  • De får inte börja på samma bokstav som något annat i "gruppen".
  • De får inte skära sig totalt mot de tre första.
  • Måste uppfylla dessa kriterier på engelska.

Skulle vara just om ni hade förslag. Jag bara antar att Orange kommer dyka upp dock. :P Men annars får jag leta vidare själv. :D


Nej, nu ska jag fortsätta fixa historian. Det skulle förstås vara en muntlig presentation också. Bläh, jag pallar inte. Sen ska jag fixa middag och dra till orkestern.

Jag är btw ledig både måndag och fredag nästa vecka. :D


Kommentarer
Postat av: Mlölis

Fig, grapes, mango, lime, lemon, melon, date (daddel, inget annat), kiwi



Några förslag... (wikipedia är alltid trevligt)

2009-05-27 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0