God natt

Har idag till slut läst ut "To kill a Mockingbird". Jag kan se det djupa i boken, men på det hela taget tyckte den var ganska så normal bara. Vart dock besviken efter att ha lyssnat på diskussionen de andra hade i skolan. Hade förväntat mig mer efter det.

Var på min sysslings (de är fem barn i den familjen) konfirmation. Det var ganska bra och trevligt. Farfars bror tyckte min hatt klädde mig. Blev så himla glad! <3

Mlölis har 3000 fria sms den närmsta månaden, så vi kan nu spamma varandra hur mycket som helst (förutom det faktum att henens mobil är lite allmänt skumm och stänger av sig själv och sådär). Muahahaha. :P

Jag lyckades skriva klart den sista labbrapporten i kemi nu precis här vid elva på kvällen också. Änstligen av med alla kemi, utom ett fördjupningsarbete och ett muntligt prov som är kvar... Men är iaf av med rapporterna. SÅ skönt.

Kom ihåg att jag hade spotify också, så har lyssnar på musik ett tag nu. Fast nu ska jag gå och lägga mig. Måste orka med nästkommande två pluggveckor, som dessutom kommer vara relativt "Joakim-fria" (USCH!!!) då han nu är i Italien (på väg dit idag, men iaf) med sin klass i två veckor på riktigt nu (:P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0