Helgen

Jag säger bara: Plugg.

Torsdag:
Vad som hände senare på kvällen efter blogginlägget vill jag inte ens prata om, men jag kan säga så pass mycket som att Joakim hjälpte mig a lot.

Fredag:
Började plugga vid halv elva tror jag. Satt med matte en bra stund (gjorde runt 20 tal. Det låter inet mycket, men det tar tid), lyckades skriva klart utkastet till min svenska insändare (den är just nu 1,5 sidor på datorn. Det är INTE meningen att den skall vara så lång när den är klar...) och övade faktiskt även fiol. :) Sen satt jag nog mest och snacka med Joakim på kvällen. <3
   Blev även uttvingad till att plocka grenar med familjen, och spela spel. Duschade efter att ha varit ute faktiskt. Fast spela spel var faktiskt rätt så mysigt. :)

Lördag:
Satte mig vid datorn för att börja plugga vid tio. Fyra timmar senare tröttnade jag seriöst på Joakims fysik då jag kände att jag inte pallade leta upp övrig info om solsystemet. Det får han ta själv. Efter två blev det lite flumm, men lyckades komma en bra bit på TLC-rapporten (fråga inte ens om vad det är). "Råkade" dock hitta och fastna framför "A double shot at love with the Ikki-twins". MTV har alla avsnitten på sin hemsida, så det är deras fel. Förlåt, men jag gillar faktiskt programet. <3 Och det är faktiskt trevligare än det säsongerna med Tila Tequila.
   Undrar om man kan leta upp Top Modell-säsonger också? o.o


Killarna i "A double shot at love". Jag får väl erkänna att en eller två av dem är rätt snygga, men de matchar ändå inte min Joakim. ;) <3


Söndag:
Ska fortsätta med mina två kemirapporter idag och måste plugga kemi allmänt till provet på tisdag. Borde väl "egentligen" fråga pappa om hjälp med matte, men jag pallar inte det, och jag vet inte om jag hinner det heller. Måste fortsätta med Joakims fysik också.
   Måste komma ihåg att fixa mitt inför mitt bildprojekt också, och kanske öva fiol idag igen. Och kolla det sista avsnittet + efteravsnitten av "A double shot at love". <3 (Nej, nej, jag har inte alls något att göra idag...)
   Ringde och väckte Joakim imorse vid tio också. Behövde bara ringa nio gånger innan han vaknade tillräckligt för att koppla att hans mobil ringde och inte hade fått spatt med alarmet. ;) Han är för gullig ibland. Och hans nyvakna röst är precis lika mysig som jag trodde den skulle vara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0