Idag

Jag har idag hitills hunnit med att titta på pokémon, plugga lite egen fysik och tror mig ha skrivit klart atomteorin som jag hjälper Joakim med. Ska bara maila honom den nu. :)

Nu ska jag äta lunch och sedan ska jag, mamma och pappa på teater och se "De 3 musketörerna", fast en modern version där de driver lite med historien. Jag har dock glömt att kolla upp orginalhistorien. :/ Men Astrid berättade den iofs för mig, så jag klarar mig säkert. Och den är säkert bra iaf. :)
   Sen ska jag slå in presenter och iväg på födesledagsmiddag till en kompis. Lite jäktig dag, men väldigt rolig tror jag. Har till och med hunnit prata lite med Joakim. <3 Jag hoppas han lyckas röja undan några av sina läxor idag.

Nej, nu måste jag nog dra. Ha det bra. (usch, 27 grader utomhus...)



Vy från mitt fönster igår eftermiddag :)


Kommentarer
Postat av: Soffi

"De tre musketörerna" är asbra! Jag säger bara "rumpa"! (Du kommer förstå när du har sett den) :D

2009-05-30 @ 13:21:24
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0