Inlägg #100

Idag "tvingades" jag till Skansen med mamma och lillbrorsan. Skansen är som alltid otroligt roligt och djuren är helt fantastiska! :D Jag köpte också ett litet jättegosigt krokodilgosedjur, en liten, liten, sandfylld krabba och en solfjäder med en skäldpadda på. <3

Fick vykort från Joakim när jag kom hem. Blav så himla glad! Haha, jag gillar hans handstil.
   Jag fick senare reda på att han redan är hemma från Italien oxå! Har snackat emd honom på MSN redan. Så himla underbart. :D

Nu ska jag försöka fortsätta skriva fördjupningsarbetet i kemi om fotosyntes. Ska ju helst komma så långt som möjligt idag (hinna klart lär jag ju kanske inte göra). Sen måste jag läsa på lektion 1 i övningskörningsböckerna. Pappa har bestämt att vi skall börja med detta imorgon, hehe... Vi får väl se hur det går. Ska försöka uppdatera er irriterande ordentligt. :P


Övrigt:
Sidor jag besöker ofta just nu:

gaiaonline.com
travians.com
mangaintresserade.ning.se
tagged.com
deviantart.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0