Min älskade vardag

Hela dagen idag har jag trott att det är tisdag. Jag vet inte varför. Jag fick typ panik varenda gång jag trodde att jag hade missat måndagen denna vecka, innan jag kom på att det är måndag idag. I början är det mest roligt, men efter ett tag blir man irriterad på sig själv som aldrig kommer ihåg.
   På tal om att komma ihåg så måste jag komma ihåg att skriva min presentation till Sigtuna. Får göra det nästa torsdag tror jag.

Det går nått rykte om att vi skulle vara lediga nästa måndag pga rodd. Även om det inte är sant så känns det som att vi borde få vara lediga ändå. Halva vår klass är ändå på rodd, så vi som är kvar kommer i så fall bara ha en kemilektion den dagen. Palla bry sig om franskan på slutet av dagen, vi gör iaf inget på fransklektionerna, speciellt inte nu på terminens slut efter de nationella proven.

Jag har nu typ skrivit klart min historia. Det enda stora arbete jag har kvar nu är bildprojektet. Jag måste ju reflektera över hela skiten. Jag hoppas att jag hinner med det på lektionen imorron. Annars har jag kanske hela den lediga måndagen nästa vecka att skriva typ en halv uppsatts om det.

Idag på kemin blev jag, Milla och S lämnade ensamma kvar i kemiklassrummet. Jag började klottra på tavlan igen, haha. Förra kemilektionen kom ju jag och Milla fram till att jag är materia och hon är antimateria. Idag kom vi överens om att S är gravitation, bara för att hon också måste vara med. Hon orkade inet ens förstå vad jag/vi häll på med, haha. (Nej, nej, vi går inte alls naturlinjen :P)


Mitt klotter från förra kemilektionen. Jag är som sagt massa/materia. Visst klottrar jag fint? :D
(Det står (c) Charlie
Produktions i nedra vänstra hörnet)


På historian började jag rensa i min inkorg i mobilen. Den är så stor/full att hela telefonen segar när man försöker navigera där. Jag har nu rensat ut alla sms som inte kommer från Joakim (och dte är många), men han har skickat så många att det typ inet märks någon skillnad haha. Jag blir nog tvungen att rensa bland de sms:en också någon dag.

Älskar att mina gardiner inte sitter ihop längre så att jag kan se ut genom mitt fönster ordentligt. <3


Mitt fönster (det är Sailor Mercury i sån där fönsterfärg på rutan). :D


Sen har det allmänt varit mördande varmt idag. Bläh. Jag tycker inte om över 10+ samt stekande sol. Usch och fy. Säg vad ni vill resten av världen, men jag hatar det fortfarande. Men tyvärr kan jag inte sky solen som pesten, för då kommer jag inte till skolan, så jag får stå ut. Ibland.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ska du.... du ska... du ska alltså ta bort de sms som jag har skickat till dig...! Charlotte, det trodde jag inte om dig, att du skulle göra något sånt!

2009-05-25 @ 20:43:13
Postat av: Charlie

Nejmen, sitter du vid en dator? o.o



Jag tar inte bort alla fattar du väl.

2009-05-25 @ 21:39:26
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jaaaa... Jag gjorde inte det förut, men NU gör jag det. =)



Jaså, inte! :P Vilka kommer du att behålla då...? Tihihi... =)

2009-05-25 @ 23:01:07
Postat av: Joakim

Och förresten, du borde inte hålla på med mobilen på historian, Charlotte! Fy skäms! Du borde göra det på matten! På så sätt kan det se ut som om du håller på med miniräknaren! Smart va? =)

2009-05-25 @ 23:11:47
Postat av: Charlie

Du, man kommer inte undan på det sättet på matten. Alla har en egen advancerad miniräknare, så tyvärr. :P

2009-05-26 @ 13:29:43
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Joakim

Nej, men kom igen, det vet jag också! Det har vi också i våran skola, men du kan hålla mobilen ÖVER miniräknaren, så att det SER UT som om du håller på att lösa nåt jobbigt tal... :P Är inte din kille smart? =)

2009-05-26 @ 16:09:38
Postat av: Joakim

Och förresten, jag väntar fortfarande på ditt svar på det jag sa förut... =) Hahaha

2009-05-26 @ 16:10:45
Postat av: nea

vad ska du göra i sigtuna ? <3

2009-05-26 @ 18:55:50
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Charlie

Joakim: Men jag vet inte. De jag spontant tycker om när jag går igenom dem.

2009-05-26 @ 19:02:52
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0