Mors dag

Nu ska jag ner och laga lunch och sen ska jag faktiskt ta på mig klänning och gå ut i detta väder. (Oh noooo!!! D: Ring psyken, Charlie har blivit knäpp!! D:)
   Nej, det har jag faktiskt inte. Jag ska på födelsedagspicknick (ja, på mors dag) så då måste jag gå ut. Och för att inte helt dö så ska jag tillåta klänning för mig själv idag (det är för fan 27 grader varmt idag...). Jag ska ha ett paraply som parasoll med mig dock. Muahahahah! :D

Gjorde ett kort till mamma som alla barn skrev på. ^^

Ska plugga sen när jag kommer hem idag. Fast jag har imorgon också. :) Nu måste jag bara komma ihåg allt jag ska ha med mig, samt hinna med allt i tid...

Ha det bra ni alla som följer min blogg. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0