Sherlock Holmes (L)

Jag vet att jag inte har uppdaterat på nästan 3 dagar nu, men jag har försökt skriva mitt historiaarbete (jag är inte överdrivet förtjust i detta arbete, så det går lagom segt), men jag kommer i varje fall framåt. Det gör jag.
   Sen har jag börjat spela ett annat av mina tre Sherlock Holmes-spel och det spelet är mindre läskigt, mer likt Sherlock Holmes riktiga äventyr och delvis lättare. Det är helt klart en bättre storyline och det är lättare att skapa sig en översikt. Dock får jag erkänna att jag fuskar angående vissa detaljer då jag inte orkar fastna på småsaker.

Jag kan sms:a Joakim igen! <3 *Charlie glad*

Nej, nu måste jag skärpa mig och skriva och reflektera om Vietnam. Bläh...

Kommentarer
Postat av: Teo

1: som alltid ska jag börja vara lite elite o säja xD SKAFFA SKILLZ SPEL!!!!! xD roligare att sätta ens finger skillz i e stenhård fajt eller äre gäller att vara ute på slagfälltet i en vapen strid o efter två tre skott dö än att sitta o klura sig fram igenom ett spel bara XD

2: man fuskar inte på sådana spel XD möjligtvist dom sorts spel jag nämnde nyss men då bara för att få awsome wepons eller nya kläder vilket gör speladet mer roligt xD

2009-05-19 @ 23:09:20
Postat av: Charlie

1. Nej, man spelar inet sånna spel, i varje fall inet jag personligen. Det är allmänt stressande och läskigt. Jag klarar inte det. D: Och klurspel är mycket roligare. ^^

2. Man pallar för fan inte fastna för att man har glömt att ta upp en liten ledtråd nånstans. Jag fastnar ju inet på de svåra/jobbiga sakerna, utan på små struntdetaljer. Det pallar man inte, så då fuskar man. Faktiskt. .__.

2009-05-20 @ 10:39:11
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0