Utan dator

Igår blev det lite sent, så för att oppväga att jag satt vid datorn 3,5h längre än vad jag tänkt så ska jag idag låta bli datorn (jag vet att jag använder dtaorn just nu, jag menar efter skolan, duh). Det kommer kännas väldigt konstigt, men jag vet att jag egentligen kan klara mig utan datorn, så det ska nog gå bra.
   Det enda skulle i så fall vara att jag inte kan snacka med Joakim, men jag ska nog ringa ett max 30 minuters-samtal till honom så vi kan prata lite och jag får höra hans röst iaf. <3

Nu ska jag till skolan och kemiprov och muntligt kursprov i franska (det sistnämda fick vi veta igår, haha). :D

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag hoppas att det långa samtalet var värt sömnbristen idag, raring... Och att min röst var lika bra som du hoppades på =)



Nu ska jag stupa i säng... känner den underbara lukten av pannkakor, så jag känner mig nästan TVINGAD att äta... =)



Sov så gott, ängel. Kramar från ditt Lejon

2009-05-05 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0