Epic håltimme

Glömde berätta att det haglade här i Stockholm igår. Hagelkornen var ca. 5mm i diameter. Det var nästan lite läskigt, men väldigt roligt.

Idag hade vi som sagt 3h och 45min håltimme. Den spenderade jag faktiskt med att läsa "To kill a Mockingbird", men vi käkade också lunch och hängde med Amanda och några mattemuppar (går matematikgymnasiet som på något sätt typ är en del av vårat gymnasium) i caféterian en stund. Fy fan vad roligt det var! ;) <3 Amanda och en kompis till henne (en kille :P) spelade fyra-i-rad, och jävlar vad man kan garva åt det. Och mupparna som satt och kollade på med oss hade i ettan överanalyserat fyra-i-rad på alla sina håltimmar i typ en termin, så de kan typ alla möjliga kombination som går att göra och när de kör själva så kan de typ se vem som kommer att vinna efter 4 drag, haha. xD Vi satt iaf där allihopa och kollade på när Amanda och hennes kompis körde och alla typ satt och bah: "Men Amanda, nu kan du lägga så att du vinner." och Amanada bah: "Men jag ser det ju inte!" och alla typ mobbade henne lite för det och så. Jag skrattade seriöst så mycket att jag grät. Det har jag gjort minst två gånger idag. Det finns så underbara människor i min skola. <3


Amanda och henen skompis kör det berömda fyra-i-rad.
 
Annars har jag tränat hemma och pluggat idag. Ska komma i säng tidigare idag också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0