En massa random information

Att skriva ett application letter for university är faktiskt inte så hemskt som jag trodde. Man kan vara väldigt kreativ, även om man skall berätta om sig själv, och att skriva formell engelska är roligt. =)

Idag var det öppet hus i skolan, så orkestern kunde inte vara där och öva. Vi fick spela i en kyrka istället, haha. Och en helt annat tid också, så det blev lite stressigt efter skolan. =P Har lyckats tappa bort två noter också, precis lagom till den stora julkonserten. .__.

Idag på webbdesignen fick vi lära oss det första och mest grundläggande om CSS. =D Så himla roligt. Förstår kodningen bakom bloggen mer nu. Att designa hemsidor blir bara roligare och roligare. ^^

Jag har beställt hem KTH:s utbildningskatalog också. Jag vet inte om de skickar ut den automatiskt så som universitet från andra delar av Sverige redan gjort, men jag beställer den i alla fall eftersom det är där jag i första hand vill gå. =) Men jag ska söka Teknisk Fysik på Chalmers i Göteborg också som sagt. Det är fortfarande det enda programmet som verkar roligt, och civilingenjör är alltid bra att vara och ser bra ut på CV:t som Mlölis sa. ;)

Fick skolkatalogen idag också. Alla ser lika flummiga ut som alltid. ^^

Kommentarer
Postat av: Mlölis

Sv: Jag sökte likte snabbt på google och den verkade bara finnas på LTH och Chalmers. :( Kan ju alltid kolla igen men...



(Borde kanske inte kommentera bloggar på programmeringen. :P)

2009-11-26 @ 08:55:55
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0