Glad dag

Idag har varit en glad dag. =D

Igår kväll pratade jag och Joakim på telefon och jag fick ur mig en massa saker jag har varit orolig över ett tag och allt blev jättebra. ^^ Det var väldigt skönt. =) Jag tror även att svenska uppsattsen jag skrev idag gick bra. Nu är iaf nationella provets skriftliga del över. =)

Vid 13 åkte jag, S och Amanda in till stan för att gå till SFbokhandlen och handla Kuroshitsuji. <3 Men på vägen dit blev jag indragen på The Body Shop. Det var fett läskigt, och det luktade därinne. D= Men till slut kom vi därifrån. =)
   På SF hade de precis ett exemplar kvar av Kuroshitsuji 1 och 2 och eftersom jag kvällen innan hade upptäckt att jag hade 100kr mer än jag trode (fick av faster när hon var här. Tack!) så kunde jag köpa båda! =D Så himla glad nu! ^___^

Sen åkte vi alla tillbaka till skolan, men det visade sig förstås att jag inte hade någon lektion. =P Tja, fick extra motion av att gå hem från skolan, och kom hem tidigare än vanligt. ;)

Viktor sms:ade mig idag! =D Så himla oväntat och roligt! Blev så överaskad och glad! Jag gillar verkligen honom och att prata med honom. Vi har känt varandra sen 2004 tror jag. Vi har visserligen aldrig träffats, men jag räknar honom ändå till mina vänner. Vi har pratat om typ allt. =) Vi sms:ade typ jättemycket sen ända tills jag skulle till orkestern. Gud vad glad jag blev av det! =D
   Hittade en animation han gjort på YouTube också där han är berättarröst. Han säger visserligen att han förställer rösten, och det gör han kanske, men det är fortfarande kul att kunna sätta en röst på en person, och animationen är så jädra rolig! ;)

Ja, nej, idag är jag glad. ^^ Har en massa läxor, men jaja, det löser sig. ;)

Kommentarer
Postat av: S aka Random kompis

Mwahahahaa, ska dra med dig till yves rocher nån gång också^^

2009-11-18 @ 21:55:43
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0