Lite vanligt liv

Höstlovet var fullpackat med läxor och saker att göra. I söndags väntade jag fortfarande på att lovet skulle börja. Men trots det hände det en massa roliga saker!

Torsdagen innan lovet kom ju Joakim, och på söndagen åkte han hem. På tisdagen kom sedan faster! Hon stannade till söndag. Det var mysigt. =)

I lördags var familjen på 4D-film på Tekniska Museet, och jag svarade rätt på alla frågor på filmen! <3 Tiggde till mig ett litet pris av mamma i museets affär sen. ;) En rolig brain-trainer leksak. <3

Det påminner mig, jag ska göra IQ-test igen.

Nu ska jag plugga lite till fysik-provet på torsdag. =)

Kommentarer
Postat av: S aka Random kompis

4D film låter kul^^ mig villockså:P

2009-11-04 @ 08:18:13
URL: http://musicofwords.blogg.se/
Postat av: nea

SV: hihi tack så mycket!



jag ska kommentera din blogg mera! läser den, men är dålig på att kommentera. bättring! 4D film låter coolt, har aldrig varit på det förut :o

2009-11-04 @ 12:36:20
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0