Onormala måndagar desorienterar mig

Ja, här sitter jag på webbdesignen och bloggar igen. =)

Den här dagen har varit sjukt skum. Först gick jag upp vid halv sju (gör jag vanligtvis inet på måndagar), sen drog vi in till stan på studiebesök till Judiska Museet (litet, fint museum som man inet hittar om man inte specifikt letar efter det på just det stället), stressade hem för att hämta fiolen och stressade sedan till skolan för att komma i tid till nästa lektion (att ha med fiolen in till stan fram och tillbaka är no option), hade en "arbeta på egen hand"-biologilektion (jag letade fram böcker om partikelfysik i bibblan istället <3), vår trevligt, men sjukt, långa lunch och sen tillslut en helt normal fysiklektion (fast i fel klassrum). Och nu webbdesign, det enda totalt normala idag. Fast nej föresten, nån har snott datorn jag brukar sitta vid, så inte ens DENNA lektion är normal... Men dagen har varit rätt kul iaf. xD
   Och nu efter skolan ska S följa med mig på min fiollektion. o.o Den här dagen kommer aldrig bli normal...

Den här skumma dagen gör mig förvirrad. Jag vet knappt var jag är, och absolut inte vad klockan är. .__. Det är vid sådana här tillfällen som det enda jag kan fokusera på är matte, partikelfysik och webbdesignkoder.

Nu ska jag koda formulär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0