Rollspel och fredag

Idag har det bara varit biologi och fysik i skolan. Roliga ämnen. =) På biologi-laborationen fick vi testa sinnena lite och sådär. Utrymme för flumm, men det var roligt. =)

Jag och S har börjat rollspela över sms! Jag är så himla glad, för det är så himla roligt! =D <3 S är så duktig på att skriva och komma med twists, så det är väldigt spännande. ^^

Rollspel: Lite som improvisationsteater. Man hittar på en karaktär som man spelar och skriver lite varje gång det är ens tur (om man gör det med text). Sen väntar man på hur den andre skall reagera. Det är väldigt spännande. =3 (Några regler om världen det utspelar sig i får man komma överens om innan, men annars är det fritt fram att hitta på precis vad som helst i storyn!)

Annars har jag efter jag kom hem läst (måste läsa ut en hel massa böcker + illustrerad vetenskap innan nästa tidning kommer typ nästa vecka xD) och skrivit på "Krig och Kärlek" och skickat ut veckans del. I tid, självrättad och bifogad! <3 (ja, jag glömde bifoga när jag skickade till Mlölis och S förra gången xD)


Idag var jag mycket dum och odiciplinerad och åt chips. Jag har ju egentligen förbud mot all mat som är onödig och onyttig, samt extra potioner till lunch och middag. Det förbudet ahr jag haft sedan 4/10. I början gick det bra (som vanligt), men de senaste dagarna har jag börjat fuska, och idag åt jag chips. Jag känner mig allvarligt nästan äcklad av mig själv just nu. Så himla onödigt.
   Nu ska jag göra mig av med chipsen jag tog upp på rummet. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0