Sms och MMORPG

Jag och S har bestämt oss för att försöka göra oss av med i varje fall hennes 3000 fria sms i månaden. Lite jobbigt, men ack så kul! Och jag har ju 5000 fria sms i månaden, så för mig är det ju bara att sms:a på. ;) Jag sms:ar dock till andra också, så sen i onsdags har jag skickat 456 sms. En bra början i varje fall. Måste dock skicka flera på samma tidsperiod om jag ska komma upp i 5000 på en månad. =P

I måndags laddade jag ner ett nytt MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) som heter Dragonica (är just nu lvl 18). Det är så gulligt, och så kul! =D Har fått Rikard att börja spela också, haha. =P Det har jag i varje fall suttit med typ hela veckan (mina läxor blir gjorda!).

Annars idag så har jag, Mlölis och S varit hos S och arbetat med vårt projketarbete. Det gick bra och vi hann dagskvoten, om inte lite mer. =) Vi jobbar bra ihop vi tre. ^^

Jag har även skrivit en "Att göra"-lista som jag håller på att beta av. Ska försöka fixa det mesta av den nu i helgen faktiskt. Har börjat redan ikväll. =P Blogga står faktiskt med på listan. ;) Tillsammans med mina läxor. xD Och fiolen. Måste spela fiol! Har skrivit min önskelista också nu tillslut och lagt upp den på NAS:en där hemma. =)

Imorgon fyller brorsan 17 år, så jag har gjort ett kort till honom också. ^^

Det var väl allt tror jag. Eller, ja just det! =D Vi ska försöka övertala farmor att stanna en dag extra över julen när hon och faster kommer hit! Vi vill så gärna att de är kvar en dag till!

Nu är det god natt i varje fall. =)

Kommentarer
Postat av: nea

jag kan också skicka 5000 gratis SMS i månaden! love it! har du telia?

2009-11-15 @ 15:46:40
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0