Hej hej på morgonen :D

Tja, idag är det matteprov 13 - 16. Kommer väl att gå bra tror jag, lär väl få VG as usual. =) Men jag satsar ungefär på det då det är det mest realistiska betyget. Och föresten brukar NP i matte vara betydligt lättare än skolans prov. ;) Annars idag ska jag efter skolan hämta lillbrorsan på fritids, hem med honom och ta en snabb dusch inför imorgon ( ;) <3) och sen dra till Emi! <3 Hon är lite sjuk stackarn, men vi ska vara försiktiga, så det är lugnt tror jag. ^^
   På fredag är det biologi-dugga, men det är lättare än matte (som oxå är roligt!). Biologi är allmänt lättare, och väldigt roligt därför. =D

Annars så ska jag under lovet plugga fysik, svenska, religion och jobba med projektarbetet. Stockholm Katthem är dumma och svarar inte på vare sig mail eller telefon. =(

På fredag kommer Joakim! <3 Och 28/12 - 4/1 ska jag åka till Göteborg och bo hos honom igen. =3 <3

Igår började jag och Viktor snacka igen. Så himla roligt! =D Vi har snackat sen typ... 2004 tror jag, men sen bcmanga.se la ner så har vi inte snackat lika mycket, lite av och till typ. =/ Men annars har vi typ snackat om allt och han är en väldigt snäll och go kille. =) Det är dessutom något hos honom som får en att vilja krama honom när man pratar med honom. xD Vi har inte träffats IRL, men jag hoppas på att det skall hända typ nästa gång han är i Stockholm igen. =)
   Stackarn kommer typ bli sms-spammad av mig nu, haha. xD

Jag kommer väl inte ha datorn på så mycket idag tror jag. Kommer som sagt vara hos Emi ikväll, så när jag kommer hem blir det typ sova som gäller. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0