Höstlov

Ja, mitt höstlov är ett intressant fenomen. .__. Beroende på flumm med Joakims jobb och annat grejjs så kan det hända att det helt enkelt blir enklast (och möjligen billigast) att jag åker till honom i början av höstlovet istället. Jag antar att det egentligen är enklast, men då måste jag snacka med mamma och pappa först och sen måste Joakim beställa biljetten och sådär. Just nu skulle jag kunna komma fram och tillbaka på typ max 500kr, men jag antar att det gäller att vara snabb på de biljetterna. .__.

Det positiva är att vi hur som helst i så fall ändå får träffas. ^^ <3 Det dumma är att han och Emi återigen inte kan träffas, och Rikard får inte heller träffa honom, men det har han ju redan gjort en gång, och jag tror inte han lider någon större nöd av det måste jag säga. :P
   Men jag tycker synd om Joakim som har så mycket trassel med att komma hit. Vore nog helt enkelt enklast om jag åkte dit igen. :/ =)


Annars händer det inte så mycket. I skolan har vi nu tillslut sett klart på filmen The Talented Mr Ripley, en lite skumm men dock bra film, fast jag tycker boken verkar bättre. Men så kan det vara.

Nu försöker jag bestämma mig för vad jag ska göra nu. :/ Antingen spelar jag Flyff, nått övrigt data-spel eller letar önske-shopping på nätet. Eller så skriver jag intervju #3. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0