"Jag trode man skulle titta på publiken och inte bara läraren när man redovisade"

Igår lyckades jag spela Spore igen. Det var kul. =) Jag har även påbörjat en ny bok: Min förlorade oskuld av Emma McLaughlin och Nicola Kraus. Hitills är den ganska bra/rolig. Äkta amerikansk dramachicklit. :P

När jag kommer hem idag måste jag fixa vår svenskapresentation. Min klass ska redovisa om Island och jag ska binda ihop alltihopa då jag är presentatör. :/ Fast, det är väl inte så farligt egentligen, för no offence mot killarna, men det krävs inga herculesinsattser för att klå deras romantik-presentation (romantiken som en litterär epok). Kanske delvis beror på lärarinnans låga krav/flummiga krav... .__.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0