Lycklig

Joakim skulle ha kommit i fredags, men han kom i torsdags istället. Gissa om jag blev överaskad, och glad! Han och Emi hade planerat det i en månad och de lurade mig verkligen. Det är jag glad för. Ni kan inte tänka er vilken chock det var att få se HANS ansikte innan han ens skulle vara i Stockholm. Jag kunde knappt tro det på hela kvällen.
   Den kvällen var vi iaf hos Emi och åt och pratade och jag fick ett halsband av honom (silver med ett blått hjärta. Jättefint)! <3 Sen gick jag och Joakim hem (jag fick bära hans väska en bit <3). Det är så härligt att somna och vakna sådär nära honom och att få se honom sova och vakna. ^^

I fredags följde han mig till skolan, åkte in till stan, och hämtade mig sen igen. <3 Hemma spelade vi Wii och jag bakade äppelpaj åt honom. Även Emi kom över och smakade. Den kvällen grät jag lite, men det var inte alls på grund utav någonting negativt med Joakim, och han tröstade mig så himla bra. ^^
   Vi såg filmen "Monsters VS Aliens" på kvällen, men Joakim var så trött att han somnade. Sååå gullig. <3 Lite själviskt sådär satt jag sedan och tittade på och petade på honom medan han sov så att han vaknade till lite halvt flera gånger. Det var helt underbart. ^^

Igår låg vi och drog oss länge på morgonen och när vi väl gick ner och åt frukost slutade det med att vi även fixade lunchen. Men det var inga problem. ^^ Vi spelade även mer Wii sedan (vi vann båda i varsina grenar) och satte oss sedan i vardagsrummet för att titta på Black Adder med lite godis (fick en stor påse godis dagen innan som innehöll EN MASSA polkagrisar <3) och vatten och så. Emi kom även och såg ett avsnitt med oss då hon även behövde hämta sin externa hårddisk till vilken hon fick några filmer. När hon kom fick jag även ännu en present; en stor pralin hon gjort på vilken det stod "Be my Valentine"  och som Joakim hade "beställt" av henne och som han gav till mig (vit choklad med lime och vallmo fyllning (tror jag). Så gott!).
   Jag grät lite denna kväll också, lite av samma anledning som dagen innan, men mest över att Joakim faktiskt ÄR den underbara person och pojkvän han är och för att han älskar mig utan att behöva sex och sånt. Det tycker jag betyder väldigt mycket. Sen grät jag också eftersom han skulle åka hem dagen efter.
   Den kvällen pratade vi en hel massa, vilket var härligt och en skön kontrast till kyssar och pussar och kramar, även om det är väldigt mysigt det med. ^^

Söndag morgon pallrade vi oss upp till slut endast för att märka/påminnas om att klockorna stäldes tillbaka 1h idag och att vi plötsligt hade ännu en timme tillsammans. Underbart. <3
   Vi hjälptes åt att packa och gick sedan till tunnelbanan och åkte in till T-Centralen där vi sedan träffade Emi (haha, ja, hon stalkade oss hela tiden =P) och några av hennes kompisar (Perry och Meijer (?)=D), gick i några affärer och hittade till slut (bara vi tre) ett jättemysigt café på västerlånggatan som var inte alltför dyrt och där Joakim bjöd oss på fika. Det var jättegott och väldigt fint gjort av honom. Han är verkligen en underbar person.
   Sen var det bara att ta sig till tåget och sorgligt nog vinka av honom. Började sakna varandra direkt.

Han är så himla romantisk. När jag sitter ner så räcker han mig handen och hjälper mig upp och kysser min hand (sådär romantiskt och vackert som i filmer och sagor ni vet <3). Han får mig verkligen att känna mig som en prinsessa. <3 Dock blev jag ej buren i hans famn, men det ska jag rätta till när jag åker till Göteborg. ;) <3


För varje dag som går är det som att han bara bvisar sig vara ännu mer perfekt och ännu mer underbar, och för varje gång vi träffas blir jag ännu mer kär. Saknar honom mer och mer för varje gång.


Efter att ha skrivit det här ska jag nu gråta över att jag saknar Joakim, sitta och krama hans handduk (snuttefilt <3) som han glömde (han glömde även sitt schampoo <3), titta på de serier och filmer jag fick av honom och längta till 28 december. <3

Jag ser även fram emot att faster kommer på tisdag. ^^


Kommentarer
Postat av: Joakim

Älskar dig Charlotte.... kan inte säga mer än så, är nästan tårögd över allt du har skrivit.... men jag älskar dig, och det kommer jag alltid att göra. Jag kommer alltid att respektera dig med respekt, lyssna på dig, ta hand om dig, skydda dig, finnas där du behöver mig, krama om dig och trösta dig när du känner för det...



Jag vet inte på vilket annat sätt jag ska säga dig, men du är verkligen solen i mitt liv, min ängel, min prinsessa och min älskade Drake... Det får bli gunga av när du kommer hit - om nu inte gungan är för kall... =(



Love you, Darling <3

2009-10-26 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0