Och därför läser jag inte Harry Potter

Hade en skum dröm inatt om att jag/vi plötsligt hade två katter: en som var Sasha (vår riktiga katt) och en som var rätt lik, men som var Voldemort från Harry Potter. Jag hade på nått sätt förvandlat honom till en katt, men jag var fortfarande rädd för honom och försökte förtvivlat bli av med honom, men det gick inte. .__.

Jag har nu tittat klart på Galaxy Angel-animen. Den är bra, men förvirrande för den som inte har läst mangan och vet lite om serien tycker jag. Mangan är visserligen det sista Galaxy Angel kom ut som (det är från början ett dejting-dataspel), men den är väldigt, väldigt vackert tecknad och har en bra story, och är rolig. ;) Ska se om jag kan få Joakim att läsa den genom att glömma några av mina pocketar hos honom när jag åker dit till nyår. <3

Annars ska jag idag försöka skriva den jädra svenskauppsattsen Blärblä (smeknamnet på vår svenskalärarinna) har givit oss. >___> Orkar fan inte...


Anyhow, jag har Joakims handduk (snuttefilt <3) och schampoo att roa mig med (fri tolkning =P), så dagen ska väl funka iaf. =)

Kommentarer
Postat av: S a.k.a. Random kompis

Låter som att ngn har läst sin "black cat's diary" och Harry Potter i följd :P

2009-10-27 @ 18:31:58
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0