Onsdag

Tja, ointressant, men ganska bra, dag. Fast det känns som att allt muppar sig för mig nu. Min datamus är skum. När man klickar på saker så händer inget, och när man sen flyttar på den så börjar den markera allt istället och klicka på fel saker och typ är trög och blah... .__.

Först så vart jag i skolan 1,5h tidigare för att plugga matte med Milla. Sen var det engelska, lunch (där jag var duktig med maten =D), samhällskunskap (fortfarande tråkigt samtidigt som det ibland är intressant), religionsprov (det gjorde inget att jag inte pluggade igår, klarade nästan allt iaf =P), fysik B och webbdesign (<3).
   Sen gick jag hem och skulle vara där i 45min och hinna käka och sådär för att sen gå till orkestern (ingen kunde skjutsa idag). Har ju inet avrit där sen innan Island. Men när jag är påväg kommer jag såklart på att jag har glömt fiolen, och får lust att bara sätta mig ner och gråta eftersom jag är allmänt irriterad och frustrerad typ hela tiden just nu. :/
   Så jag blidde hemma från orkestern idag oxå...
   Och så har jag skickat in projekt-loggbok och planering till vår handledare, låtet Rikard spela Spore (hans tjat om det gör mig mycket irriterad och resulterar i att jag snäser åt folk. Gomene >___<), läst lite och pratar nu med Teo över Skype. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0