"Orkar inte vara kreativ och hitta på en rubrik"

Den här veckan/helgen har varit full av en massa plugg. Fast på något sätt har jag ändå haft tid att flumma bort tid med att göra annat än att plugga. Av någon anledning slutar allt alltid med det. Jag förstår inte. .__.

Nästa vecka är det iaf 2,5 prov, på torsdag ska jag till Emi på kvällen och på fredag ska jag springa som fan för att komma in till stan och hämta Joakim. <3 Längtar verkligen efter honom. =3

Alla som har läst "The Black Cat" av Edgar Alan Poe räcker upp en hand så ska ni få läsa min version av kattens dagbok. =D

Faster kommer också på höstlovet! <3

Annars rullar väl livet på. =D

Kommentarer
Postat av: Emi

Kan man verkligen ha 2,5 prov? xD

Jag ser också fram emot imorron! <3 Du får dock vara förberred på att det kommer vara stökigt för att äntligen kommer fönsterkillarna till oss...

Kram kram

2009-10-21 @ 08:53:30
URL: http://emiluvan.blogg.se/
Postat av: S a.k.a. Random kompis

Me is commenting inläggXD happy now?

försöker fortfarande plocka upp hakan från golvet efter att ha läst din black cat - diary...

2009-10-25 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0