Projektarbete + Emi

Idag började jag att seriöst jobba med projektarbetet. Har sutit typ hela dagen och letat och sammanställt information om katters (tamkatters) kommunikation inom arten samt mailat ett katthem om att få komma dit och studera katterna där och letat upp fyra kattexperter som jag ska kontakta med frågor senare. Sammnlagt har jag idag suttit med arbetet 3h och 40 min. Längsta sammanhållna tiden gick på 3h och 15min. ^^

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till Emi eftersom hon har födelsedagsmiddag idag! <3 Jag ska lägga upp bilder på presenten sen när hon har fått den. Tycker själv att jag slog in den rätt snygg. ;)
   Mitt största problem just nu är inet vilka kläder jag ska ha (det löser sig typ) utan vilken väska jag ska ta. Haha, äkta I-landsproblem. :P (Hipp Hipp! är sååå bra! <3)

Jag tror Joakim skulle på filmkväll ikväll med några kompisar. Jag hoppas han har roligt där. =)


Ni som läser mina karaktärsintervjuer, och kanske till och emd gillar dem, blir besvikna idag. Jag hinner inte skriva någon. :P Men jag kan avslöja att nästa person heter Flyer. Mer säger jag inte. ;) Ni kan ju sitta och spekulera över om det är en tjej eller en kille. :P


Nej, nu måste jag koncentrera mig på att komma hemifrån. Ha det bra. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0