Varför vet jag aldrig saker?

Idag på svenskan skulel c-klassen redovisa för oss om romantiken. Vår lärarinna pratade dock av någon outgrundlig anledning bort typ hela lektionen. Men vi fick iaf bullar (den andra klassens påhitt tror jag :P Knappast lärarens iaf).
   Annars var dagen typ vanlig. På matelektionen var dock majoriteten av klassen borta eftersom en del hade orientering då de läser Idrott B (vår klass slipper! <3).

När jag kom hem idag hade både nya Illustrerad Vetenskap kommit (med ny snygg design =D) och en Telia-räkning. Då kom jag på att jag igår skulel ha betalat den senaste räkningen innan det då den gick ut igår och jag fick pengar då. Satan säger jag bara. =/ Men jag har fixat så att båda räkningarna betalas imorgon. ^^
   Jag fick i varje fall lite panik över gamla räkningen och bestämde mig för att fixa allt med mina pengar genast (betala av skuld till pappa och så :P). Det blev att jag bestämde mig för att träna imorgon istället och sattsa på att vara nyttig och effektiv idag. Det gick faktiskt hur bra som helst! Jag fixade med mina pengar och räkningar, fyllde i nån enkät från Avista (företaget jag åkte med till Cambridge), fixade min fysikrapport, spelade fiol i en timme (händer typ aldrig, men det var jättekul. Spelade en massa filmmusik ^^) och har nu precis pluggat matte i ungefär 2h och 20min (ett av talen flummade sig och tog 40min...).

Vet ni vad jag såg i tisdags när jag och mamma var på Friski och Svettis?! Camilla Läckberg har kommit ut med en ny bok! Vad fan visste jag inte om detta innan för?! )= Den heter Fyrvaktaren, och jag ska sååååå önska mig den i julklapp! <3


Nej, nu tror jag att jag idag ska försöka komma lite tidigare i säng. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0