Blogg och shopping

Som utlovat skall jag nu visa de saker jag köpte på Island. <3 Dock kan min mobil inte fota alla färger, så sjalen och en av rosetterna har helt fel färg/nyans. Ni som har sett dessa två ting i verkligheten vet att de har MYCKET snyggare färg än den som syns på korten. Men ni andra ska få se iaf. ;P

Idag upptäckte jag att Mlölis har en blogg! Den föddes visserligen i september i år, men jag har säkert haft chans att upptäcka den tidigare än jag gjort, men misslyckats. Känns inte bra. =( Men nu har jag sett den iaf och vet att den finns, och gud vad snygg den är (tycker jag iaf). <3
   Amnnars idag pluggar jag hela dagen. Fixade som sagt webbdesign igår och skall idag dra igenom all samhällskunskap, fixa födelsedagskort till Emi och förhoppningsvis plugga lite religion och rätt så mycket biologi B. Hinner kanske läsa ut boken till svenskan också. =) (Har inget att göra imorrn? :P Jo, fiol)
 
Jag fick även ett armband av minsta brorsan igår när jag kom hem. =) Fick även prata i telefon med min Joakim igen. Så underbart. <3


Den nya orange väskan i perfekt storlek. <3



Vantarna från Gullfoss. Superskön insida! <3



Den lila nyansen är inte alltför fel, men det är inte exakt samma färg på bilden som på riktigt.
Jag tycker gillar den hur som helst. <3



Den ena av mina tre rosetter, som jag är riktigt glad övar att jag köpte. <3



Mina två sista rosetter. Den typ lila har helt fel färg. Den är en supersnygg vinröd,
inte den här typ normala färgen. Gillar dem riktigt mycket anyhow. <3


Får nog erkänna att det med största sannolikhet är Foki som har inspirerat mig till rosetterna, trots att jag försöker köra typ icke-tjejig stile, haha. Tack till henne iaf. <3

Kommentarer
Postat av: nina

hejsan hej jag har en tävling i min blogg där du kan vinna en ny design. Kika in!

2009-09-26 @ 15:05:53
URL: http://missniina.blogg.se/
Postat av: Milla

Va duktig du är som hittat till mej! ;)



(Borde verkligen inte hålla på med sånt här nu med tanke på allt ja har att göra.)

2009-09-27 @ 15:47:38
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0