Böcker

Vår tvättmaskin är by the way sönder.

På söndag är b-klassen (min klass, 8 tjejer) till Island med två lärare, så i svenska ska vi läsa en bok av en isländsk författare. Var på bibblan efter Friskis och Svettis idag och lånade. Ska läsa Universums Änglar av Einar Már Gudmundsson (efternamnet är tyvärr felstavat då det första d:et skall vara en isländsk bokstav. Ber om ursäkt för det).

Annars händer väl inte så mycket förutom typ matteprov på torsdag och svenskaprov på fredag. Elle rjo, pratade med Joakim på telefon igår igen (pratade med honom i söndags också). Så underbart att få prata med honom live och få höra hans röst och allt! <3 Och jag tiggde till mig att få höra honom prata danska också. Så mysigt! <3 Jag fnissade visst också så mycket att jag störde brorsan som satt och kollade på fotboll på TV:n utanför mitt rum. ;)

Är snart klar med Ers Majestäts Olyckliga Kurt också. Ska läsa klart den idag/ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0