Rosetter!

Okej, det blev aldrig någon fiol, men jag pluggade typ allt annat iaf. =) Satt och kollade lite lägenheter på nätet istället. Alltid kul att titta. =)


Jag lovade förut att visa några av de underbara rosetter jag hittat på nätet, så här kommer de:

Jag har hittat två bra sidor. De första rosetterna kommer från bloomingbows.com. Jag gillar den sidan eftersom man får välja färg/färgerna själv på de flesta av deras rosetter, och dessutom vilken sorts klämma man ha. :)


BIG! Personalized Hair Bow. Stor rosett i två färger som man dessutom kan få sitt namn på. <3

Grosgrain Stack Hair Bow
Grosgrain Stack Hair Bow. Stor rosett i två färger helt enkelt. <3

Camo Twist Hair Bow
Camo Twist Hair Bow. Snygg rosett i dubbla tyg. Finns i rosa eller blått med svart bakgrund. <3

Gingham Clippie
Spring Gingham Clippie. Vem gillar inte rutigt? <3


BIG, BIG Hair Bow! Helt vanlig, enfärgad rosett. Men ack så stor, och därför underbar. <3



Nästkommande rosetter kommer fårn en sida som även säljer kläder och annat i samma stil, till skillnad från bloomingbows som endast säljer rosetter. Rosetterna här nedanför kommer från
HotRod Voodoo.


HotRod Voodoo Black Gingham Anchor Hair Bow
HotRod Voodoo Black Gingham Anchor Hair Bow. Svart + rutigt. Behöver jag säga mer? <3 

HotRod Voodoo Purple Spooky Kitty Bow
HotRod Voodoo Purple Spooky Kitty Bow. Jag gillar ju typ allt som påminner om Goth-stil. Älskar även denna. <3

HotRod Voodoo Tulle Spiderweb Hair Bow
HotRod Voodoo Tulle Spiderweb Hair Bow. Skulle kunna bara stirra på denna i flera minuter. Vill ha! <3



Nu ska jag skriva en myt och skicka till Joakim. :)

Kommentarer
Postat av: Emi

Vilka fina rosetter.

Men emi är kär i den sista rosetten! Den var ju helt magiskt vacker ;D

Kram på dig

2009-09-28 @ 21:45:06
URL: http://emiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0