God morgon

De senaste två veckorna har jag lagt mig vid 21-22, men trots det har jag varit tröttare på morgonarna än normalt. Mycket skumt. =/ Anyhow så bröt jag mönstret igår och la mig inte förens halv ett. ^^' "Sen låg jag och läste till tio över ett också...

Den senaste veckan har jag läst en del böcker. Har en hel hög liggande som väntar på mig. Jag har tagit mig igenom sommarlovshögen, men typ alla böcker från Pocketklubben är kvar, så jag håller på att läsa dem nu. Har kommit till den andra boken av sex. =)

Sedan septembers början har jag läst/läst ut följande böcker:

"Digital Fortress" av Dan Brown (Jag tyckte den var väldigt spännande och hade ett intressant tema)
"Second Honeymoon" av Joanna Trollope (väldigt bra tycker jag!)
"Septimus Heap - Sökandet" av Angie Sage (Fjärde boken i serien om Septimus Heap. Helt underbara böcker! Rekomenderas varmt!)
"Dvärgen" av Per Lagerkvist (Mörk, djup, men mycket bra)
"Rufus" av Doris Lessing (Mycket kort bok om katter. Ganska bra faktiskt.)
"Hjärtats Mörker" av Jonas Moström (Deckare. Ganska spännande, men inget speciellt. Gillar Camilla Läckbergs böcker bättre)

Just nu läser jag "Ers Majestäts Olycklige Kurt" av Lena Ebervall och Per E Samuelson. Den handlar om skandalen runt Gustaf V. Har endast läst ca. 60 sidor än så länge, då jag påbörjade den igår, men jag tycker den är ganska intressant hittills. =)


Idag annars ska jag väl äta frukost, spela FlyFF (MMORPG-spel), kolla på minsta brorsan när han tävlar i längdhopp i typ skol/kommun mästerskap/tävling och på kvällen sedan får vi gäster (vilket innebär att det inte blir någon tidig kväll ikväll heller). =D


Är på väldigt gott humör tack vare nya bloggdesignen, så kramar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0