Hicka

Jaha, då har man fått hicka. :P

Igår var det Ma E prov. Hade glömt min miniräknare hemma, men jag fick låna S:s och behövde den när det kom till kritan inte ens. :) Jag tror dessutom att jag har MVG-chans. ^^
   Idag skrev vi ett typ helt värdelöst och meningslöst Svenska B prov. .___. Själva provet i sig kände man nästan för att rätta innan man började och en fråga var dubbelt ställd. .__. Svenska B känns allmänt meningslös denna sista termin.

På söndag 20/9 åker jag som sagt till Island. Skall vara på Arlanda senast 12:10 eftersom flyget går 14:10. Det bli kul. Vi ska ju på valsafari bland annat. ;)

Annars så har jag väl inte så mycket att säga antar jag. God natt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0