Jädra idiot

Nu har jag Engelska C, fast jag slutar om tio minuter. :P

Så sur på min/vår nya svenskalärarinna. Hon har rättat min och S:s recension efter personlig smak vad gäller ordföljd och ordval. Hennes rättningar på det planet innebär att det blir precis samma betydelse och att hon på vissa ställen har rättat bort det viktiga i meningarna. Hon har till exempel rättat om "Dock är Edward.." till "Edward är dock..". Rättar man så som lärare? Öhm, nej.

Aja, ska hämta Rikard och hem och plugga nu. Har en labbrapport som väntar på att skrivas, samt matte, religion, samhällskunskap, biologi och engelska. =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Nog för att hennes rättning är störd, men borde man inte kunna stava existentiell som svenskalärare???



Kram!

2009-09-08 @ 18:26:48
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0