Lite vanligt liv

Igår gick jag och la mig vid typ halv tio och tänkte "Vad duktig jag är som lägger mig tidigt. Får ordentligt med sömn." och allt det där. Men vad händer (som är typ uppenbart värre)? Jo, jag börjar tänka för mycket. .__. Så jag somnar ju såklart inte fören vid typ halv tolv.
   Det är lite irriterande, men det brukar inte vara något problem med åtta timmars sömn. Dock ringde min väckarklocka mitt i en dröm vilket uppenbalrigen ledde till att jag har varit extra trött idag (det var ingen direkt rolig dröm, så jag var glad att få vakna, men iaf). Usch säger jag bara. Ikväll får jag se till att inte tänka så mycket.

Tänk att Digital Fortress aldrig tar slut. :/ Asså, jag är lixom på sida 319 av typ 430, så det är ju inte alltför mycket kvar, men iaf. Jag lånade den av Mlölis innan sommarlovet för att läsa ut den tills skolan började, men det hann jag ju inte (för många böcker på hög att läsa i sommar o.o). Hon säger att det inte är någon stress (och jag tror henne) för att lämna tillbaka boken, men jag känner ändå att jag borde ha varit klar med den tidigare. Och jag har en annan egen bok, Septimus Heap: Sökandet, som jag har väntat typ jättelänge på att läsa känns det som som jag vill komma till. Men innan dess känner jag att jag måste läsa ut den andra boken som jag också håller på med. Haha, jag har för mycket att läsa. :P

Annars är väl allt bra. Har börjat lyssna på min fantasymusik igen. Än en gång: Väldigt inspirerande musik. <3

Fiolen har börjat igen och det är ganska roligt. Imorgon är första orkestern, och på lördag är det orkesterdag 10:00 - 14:00 med matsäck. Jag känner båda "Vad kul" och "Orka". :P


Sen är jag kluven vad gäller höstlovet. Jag vill åka utomlands med faster, men priset för mig till Budapest gillades inte av mamma, så jag vet inte hur det blir. :/ Annars kan jag förhoppningsvis få hälsa på henne på Gotland i år igen annars. =)
   Den andra grejjen är att mitt höstlov skulle kunna vara en rolig tidpunkt för Joakim att komma hit, om han kan. Det beror typ på en massa saker, så jag vet inte hur det blir. =/
   Det dumma med allt det här är att det känns som att jag måste välja mellan faster och Joakim, och det vill jag verkligen inte. Iofs skulle jag nog kunna hinna med att träffa båda eftersom mitt höstlov är typ 9 dagar, men mormor fyller år där i lovet också, så jag vet inte hur det blir med det. Vi ska typ ha middag hemma hos oss.
   Nej, jag vet intr hur jag ska fixa det här. Usch. >__< Jag vill ju inte göra någon ledsen eller besviken. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0