Några övriga synpunkter

Det härligt att vara tillbaka i skolan igen, trots att svenskan fortfarande känns flummig och det allmänt inte känns som att man behöver göra så mycket. =) Webbdesign är det däremot jättekul att ha igen! <3 Längtar alltid till det. ^^

Nu har jag börjat på en ny bok som heter Den tändande gnistan av Malcolm Gladwell. Har bara läst förordet än så länge, men det var roligt iaf. =P

På torsdag ska visst treorna orientera. Min klass har inte ens idrott. Vi kan lika gärna skita i det helt. Ingen kan säga nått iaf, och vi kan knappast få IG i en kurs vi inte ens har liksom. .__.

Jag har räknat på min ekonomi idag och har kommit fram till att jag nog har råd med juklappar till alla iaf. Blir mycket egen-gjorda grejer bara. =) Kommer ha betalat av alla mina skulder till mamma och pappa 30 november också. ^^

Myten jag skulle skriva igår blev visst längre (och seriösare) än jag trott, men det är bara roligt. Har inte skrivit så mycket på ett tag nu, så det är extra roligt att ha något att skriva som jag dessutom känner kan bli bra. ^^ det kommer nog dock ta ett par dagar innan Joakim får läsa den (jag vet att jag lovade dig den igår, förlåt >__<) då jag nu har bestämt mig för att läsa igenom och skriva om den så den blir riktigt bra innan jag skickar den till någon.

Nu är det tillbaks till webbdesignen som gäller. Bye. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0