Onsdag (jag tror att det är tisdag)

Webbdesign-lektion igen! =D (varje måndag och onsdag eftermiddag) Idag ska vi få en introduktion till HTML och (antar jag) gå igenom några grunder. Fett kul! =D

Idag hade vi spexfoto. Jag var 0% taggad, men vi fick ihop det iaf. Vi hade Svininfluensan som tema, haha. Vi verkade dock (såklart) inte vara ensamma. =P

Måste fortfarande tycka att Samhällskunskap är himla trist. Dock kan jag hålla med om och förstå att det är väldigt lärorik och nödvändig information som delges på kursen. Det hindrar det dock inte från att vara tråkigt.

Efter webbdesignen (som slutar 16:40) ska jag hem, laga middag (har en timme på mig att fixa hamburgare till hela fiamiljen och äta själv) och sen bli skjutsad tillbaka hit till skolan för att ha första orkesterlektionen. =P Men det är rätt kul, så jag ska inte klaga. =)


Läste ut Digital Fortress igårkväll. Så bra! Väldigt spännande och en totalt oväntad upplösning. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0