Söndag

Igår snackade jag och Joakim från typ tre på eftermiddagen till halv två på natten/morgonen. Så underbart. <3

Jag hann såklart inte med allt igår, så ska försöka göra klart allt idag. Plötsligt har vi dock en massa mer religion som hon har mailat ut (till hela klassen visserligen, men iaf). Ska försöka bli klar med all biologi innan jag kollar på det dock. Jag har iaf läst ut boken till svenskan. =)
   Jag har dock just nu fastnat på evony.com, nått halvkul webläsarspel. Tryckte tillslut på bannern på facebook då jag sett den på så otaligt många ställen på webben nu. =P

Det var dock inte bara Joakims "fel" att jag inet pluggade igår. Det berodde även på att jag började leta rosetter på nätet. <3 Kan vissa och länka senare. Ska försöka plugga just nu. xD Måste öva fiol också antar jag. =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Haha nej nej, han har flickvän :P men hans brorsa bor i Stockholm så han ska skicka den till honom så jag kan få den :D

2009-09-27 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0