WD! <3

Webbdesign igen! =D (ja, jag har webbdesign på måndagar och onsdagar =P) Det är precis lika underbart roligt som alltid! ^^ <3

Fick sms från faster idag. Det var jätteroligt! =D Vi ska se om jag kommer åt att ringa henne ikväll. =)

Jag har också sms:at pappa och bett honom om ett USB-minne. ;) Hihi, kommer få ett när jag kommer hem. Pappa är världsabäst. =3

Efter skolan på måndagar så har jag fiollektion. Egentligen är det väldigt roligt att spela fiol. Dock övar jag inte så mycket som jag borde, så jag är inet så bra som jag skulle kunna vara. =/ men det är ändå väldigt roligt. ^^
   Fiolen innebär iaf att jag kommer vid typ halv sex på måndagar, så jag har inet alltför mycket läxtid hemma sen. Idag tänker jag därför endast försöka mig på att räkna fysik. Vi får se hur det går. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0