Effektiv på lovet

Igår duschade jag och tvättade håret, gjorde ett födelsedagskort till farmor. lagade lunch, pratade med Astrid och Milla i telefon och bestämde mig typ spontant för att följa med Mlölis till stan (bestämde det vid elva, så hade två timmar på mig att ta mig till Mörby ;P). Inne i stan köpte Mlölis en piska till när hon ska klä ut sig till Catwoman och så kollade vi i några klänningsbutiker + en del andra sko- och klädbutiker. Vi fikade även på det lilla Ben 'n' Jerry's cafét på Västerlånggatan. Frostad strut + Chunky Monkey ftw! Handlade även på SF-bokhandeln, 5 nummer av Oh! My Goddess!
   När jag kom hem plockade jag resten av pinnarna som låg på gräsmattan efter att mamma har börjat klippa träden nu och svarade på och skickade mail (borde ha fixat det för länge sedan!).

Idag lämnade jag minsta brorsan till fritids (gick alltså upp klockan åtta), läste ut senatse nummret av Panda (tidning från WWF), lagade lunch, spelade spel med äldre lillbrorsan, fick min nya klocka som jag beställde över nätet i söndags på posten (så snygg!), hämtade lillbrorsan från fritids, läste ut mina manga-pocketar och lagade middag. Och nu sitter jag här vid datorn och har spelat Dragon Age och bloggar.
   Nämde jag att jag har dammsugit delar av huset idag också?

Och ändå är lovet för kort för att man ska hinna med allt. Haha, men jag antar att det alltid är så.



Min nya klocka från chique.se

Kommentarer
Postat av: Mlöl

Den är ju drop dead gorgeous! ^.^

2010-04-08 @ 10:49:23
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0