Första skoldagen

Första skoldagen efter påsklovet. Sov sju timmar inatt, men det gick bra ändå. Kul att vara tillbaka, även om S inte är tillbaks från Tanzania fören imorgon. Dock fick jag mycket läst på håltimmen och har jobbat på på webbdesignen idag.

Min ena mail verkar ha fuckat upp sig just nu (incredimail), så jag måste maila faster och farmor om att det är min hotmail som gäller just nu. Problem-mupp...

Har fastnat framför Americas Next Top Model igen! Just nu är det cycle 14, så det finns bara 4 avsnitt ute på nätet (5 för dem som bor i USA...) eftersom den sänds på TV där borta just nu! Programet är totalt meningslöst, jag vet, men ändå sååå kul att titta på!
   Funderar på att börja kolla från säsong 1 och framåt nu bara för det. Kul att se hur det såg ut i början, haha. Inte lika flashy som idag tror jag. ;)

Kommentarer
Postat av: Mlöl

Det är ju jättekul med alla störda personer! ^.^

2010-04-14 @ 18:24:00
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0