Mobilladdare på semester

Joakim var här torsdag till söndag. Underbart! Jag kan fortfarande inte säga att jag vet vad kärlek är, men varje gång han är här och ska åka hem igen så börjar jag gråta en massa. Jag förstår inte alla mina känslor själv ännu.
   På nått sätt har min mobilladdare iaf lyckats hoppa ner i hans väska och följa med honom tillbaka till Göteborg. Antar att den kände för lite semester. Varför den åkte utan mig kan jag dock inte svara på.

I lördags när vi var i satn råkade jag halvt köpa manga utan att riktigt tänka mig för (Nana 3, Ragnarök 7 och Black Butler 1). Kom på typ idag att jag behöver pengar att ge till Mlölis för att hon ska fixa biljetter åt mig till sina dansshow:er... Mupp också. Fast det är några veckor kvar, så jag hinner nog ge henne pengar för det i relativt god tid ändå. Hoppas jag.

Och nu glömde jag bort det andra smarta jag skulle säga... Men, men. Så kan det gå i livet.




Till Gotland: Min vanliga mail funkar inte, så jag mailar er från den andress som fungerar. Jag vet inte varför mitt mail-program har bestämt sig för att krångla, men tills vidare får ni skicka till min andra adress.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Men, men, men, men.... det var ju inte MENINGEN! =( NU blir jag ju ledsen här.... jag menade ju verkligen inte att låta din mobilladdare följa med på semester - jag trodde ju att det var min egen! =(

2010-04-21 @ 12:31:52
Postat av: Mlölis

Vilken tur att jag kunde leka räddare i nöden! xP

2010-04-21 @ 19:13:52
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0