God morgon

Sista dagen jag börjar 13:00 på länge. Inte för att jag sörjer det speciellt, blir mest stressad av att ha så lång sovmorgon. Jag är hela tiden säker på att jag har missat någonting.

Nu har jag iaf mailat Irland och gått första studiebidraget för högskolan, så jag hoppas att mina böcker kommer idag så jag kan gå och köpa dem och ha tills imorgon eftersom jag har typ läxa tills imorgon att läsa på i några av dem inför föreläsningar. Jag skall även överföra lite skuldpengar till mamma och pappa och köpa ett special-nagellack som åstadkommer väldigt häftiga mönster. Ni ska få se sen om det funkar. ;)

Annars är det orkesterkonsert idag iom invigningen av musikskolans nya, egna lokaler. Det ska bli väldigt roligt! ^^ Dock är det bara speciellt inbjudna som får komma, typ högt uppsatta nissar här i kommunen, så inga parents. Fast jag tror inte mamma skulle ha hunnit ändå, så ja ja. :)

Nej, nu ska jag ta mig iväg till skolan och gå på en föreläsning i Differential- och Integralkalkyl. See yah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0