Graffiti Nails och kurslitteratur

På väg hem idag köpte jag som sagt Isadora:s nya produkt Graffiti Nails, en nagellack som läggs ovanpå ett anat lack och som sedan spricker upp i ett slumpmässigt, häftigt mönster. Lite halvskeptisk, men nagellack är det enda "smink" jag använder, så jag var ju tvungen att köpa nu när man fått studiebidrag idag. ;) Och det funkar!!!

Bilden har inte den bästa kvalitén då den är tagen med mobilkamera (och den suger allmänt då toplacket glänser), men detta är resultatet. Har orange bas (fysiksektionens färg!) och svart Graffiti-lack ovanpå. Funderar på att köpa en till burk svart nästa månad och en burk vitt, så man har lite om/när produkten försvinner igen. Supercoolt tycker jag!!!


Annars har jag hämtat ut mina böcker från posten, beställt en till bok och spelat orkestkonsert (det gick bra, men lite trist med en massa människor som pratade).

Ska upp 7 imorron, så ska lägga mig nu tänkte jag. God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Det blev ascoolt!



Sv: Tack!^.^ Tur att man har en stöttande storasyster. ;)

2010-09-01 @ 16:22:40
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0