Hemma / Home

Nu är man hemma igen efter Holland. Sååå trött efter den här veckan, men det har varit himla roligt. Och jag har faktiskt pratat med de andra på båten! Och de var jättesnälla och bet mig inte eller nånting!
   Annars filosoferar jag om kärlek igen. Jag börjar tro att jag kanske faktiskt är kär på riktigt i Joakim. Jag vet inte vad annars det skulle vara. Varför skulle jag annars sakna honom så mycket att jag gråter, speciellt när jag är trött?
   (mitt tangentbord tycker btw inte längre om att skriva frågetecken, så det tar alltid en stund att få till det med lite trixande)


Now one is at home again after Holland. Sooo tired after this week, but it has been a lot of fun. And I acctualy talked to the other people on the boat! And they were reallt nice and didn't bite me or anything!
   Otherwise I'm contemplating about love again. I'm beginning to think that I acctualy might be in love with Joakim for real. I don't know what else it could be. Why else would I miss him so painfully that I start crying, especially when I'm tired?
   (My keyboard to the computer doesn't btw like writing question marks anymore, so it always takes a while to get one with a little trick or two)




"The dragon who wants home always finds the way there" - Dracus Marius, royal alchemist 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0