KTH

Efter två typ muppveckor (Okej, älska Föhseriet, men annars bara massa flumm) så har skolan äntligen börjat! ^__^  Jag vet att det kommer bli sjukt mycket mer jobb på högskolan än på gymnasiet, men det är roliga saker, så det ska nog gå bra. Och man pluggar ju inte ensam. :)

Köpte idag på vägen hem min först Harlequin-bok någonsin. Mamma och jag läste artikeln om dem i SvD för nån vecka sen, så vi ska läsa den här nu och se vad Harlequin är för något. Boken tillhör deras historiska genre och heter "Den amerikanske arvingen".

Explorer har nu börjat sega mer än vanligt på datorn. Datorn har typ allmänt börjat sega mycket. Bläh. Måste fixa'tt på något sätt. .__. Får avinstallera Sims 2 (som jag aldrig spelar längre) samt något av mina 6 MMORPG i värsta fall (sluta göra konstiga miner mot mig D=).

Annars har jag det ganska bra. ^^ Ska försöka blogga mer igen nu, om internet vill... >___>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0