Mer drakar

Idag var jag i stan med A, vilket var varmt med trevligt. =) Vi var på SF-bokhandeln och jag köpte Black Butler 2 och The Book of the Dragon fast jag typ inte har några pengar just nu, hehe... Men jag lär få studiebidrag snart, så det ska nog ordna sig. Jag älskar iaf min nya fina drakbok som är stor och grön och på engelska och full av fantastiska bilder i färg. <3

Jag har nästan läst ut Harlequin-boken också. Låg uppe till typ halv två och läste (och pratade lite i telefon med bf <3). Jag tror jag har 40 sidor kvar av typ 300. "Tyvärr" är den faktiskt bra och spännande och det är typ 1800-tals England och romantik. Hehe... Det är driv i den också, och det är väl kanske det som böckerna har blivit populära för. Lättlästa, storyn går framåt och romantik.
   När jag läser den blir jag så glad över att jag har min alldeles egna prins. <3

Explorer har slutat vara dum! Det är helt otroligt! Det kanske hjälpte att offra Sims 2-spelen igår, haha. Skönt är det iaf.

Kommentarer
Postat av: John Doe

Men du är ju bara så söööööt! <3 <3 <3

2010-08-29 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0