Nu börjar det på riktigt

Nu börjar skolan på riktigt. Väldigt skönt, men kommer nog bli en massa jobb också. Måste helt klart lära mig att gå och lägga mig på kvällarna igen, annars kommer jag aldrig överleva dessa fem år. Det ska förhoppningsvis gå bra med lite diciplin. ^^

Skrev en dikt igår kväll/natt, på svenska!!! Blev rätt bra, även om det inte är särskilt många "vackra ord" i den, utan mer vardagligt språk.

Har äntligen lyckats få iväg brevet till Irland som jag har planerat ända sen vi kom hem från Holland! Nu hoppas jag bara att det faktiskt ska komma fram också. =P
   Nu ska vi se om jag kan lyckas maila till Irland också. =P

Bf kommer tillbaka 23 september!!! <3 <3 <3

Ja, en massa övriga, spridda tankar det här, men så är också livet så ibland. En massa spridda glädje- och sorgeämnen. Och det är bra, för utan mörkret finns inget ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0